czwartek, 11 lipca 2013

Kępki medium Ardell

Dziś przyklejałam pierwszy raz w życiu kępki, jak zwykle się namęczyłam bo jestem bardzo praworęczna, ale muszę przyznać że już się zakochałam. Medium są trochę za długie dla mnie- dla tego przykleiłam tylko po 3 kępki na oko, tam gdzie rzęsy są najdłuższe. Do tego pokusiło mnie o delikatny makijaż dzienny.. niestety już po przyklejeniu (wiem wiem.. nie powinnam się nawet przyznawać.. barbarzyństwo) kolejnym zakupem będą kępki short. Uważam że efekt jest naturalny, na co dzień po prostu piękny, nie widać listwy rzęs tak jak to ma miejsce przy sztucznych.

Efekt dziś jest mierny i nieciekawy, bo to mała być tylko próba, nie do umieszczania na blogu, ale co mi tam - pochwalę się moim brakiem umiejętności :)




2 komentarze:

Pamiętaj zanim wstawisz mi Komentarz. Mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Pozdrawiam Cieplutko i dziękuję Ci za Komentarz.