sobota, 13 lipca 2013

Papuga









Zrobiłam dziś bardzo kolorowy makijaż.. i nijak nie umiałam go sfotografować, miał być filmik.. ale zjadła mnie trema, potem pomyślałam nad Krok po kroku.. ale zdjęcia się nie udały.. więc dziś tylko efekt końcowy ;(


Użyłam do niego:
  • cieni z paletki 120 cieni
  • czarnej kredki
  • białej bazy pod cienie 
  • sztuczne rzęsy Ardell
usta to w rzeczywistości Czerwono Fushiowe Ombre
  • szminka Sephora - fushia - nie wiem jaki kolor
  • szminka Rimmel  Lasting Finish 076 Scream
  • błyszczyk Oriflame Plump & Glos kolor Sassy

5 komentarzy:

  1. cos pięknego i w moim stylu....uwielbiam takie makijaze

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie o Tobie pomyślałam jak wczoraj zobaczyłam Twój komentarz pod rzęskami Ardell.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wakacyjnie. Biorę udział w Twoim rozdanku ale nie umiem dodać linka do udostępnienia na FB - ale Ty możesz sprawdzać kto udostępnił pod notką. Uwielbiam Twój profil na FB!

      Usuń

Pamiętaj zanim wstawisz mi Komentarz. Mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Pozdrawiam Cieplutko i dziękuję Ci za Komentarz.