środa, 10 lipca 2013

Nowe zdobycze kosmetyczne, do skóry, paznokci i włosów + zabawy paznokciowe.


Moje paznokietki, w całości moje, w długości też.
Kładę na nie hybrydę lub zwykły żel i maluję, nie używam hybryd kolorowych.


Zakupy biedronkowe - po wielu przeczytanych poleceniach skusiłam się na kosmetyki Be Beauty, przez jakiś czas ich u nas nie było.
 Krem do rąk - jest fantastyczny, kupiłam go za 3 złote i żaden inny drogeryjny się do niego nie umywa.
 Płyn micelarny - zamontowałam w nim atomizer z jakiegoś toniku, fajnie musuje na twarzy po spsikaniu.
Żel do mycia twarzy - jeszcze nie używałam.


Znana wszystkim maska do włosów Kallios Latte - małe opakowanie na próbę, kupiłam w Hebe koło dworca Wileńskiego - jeszcze nie sprawdziłam.
MARION NaturaSilkOdżywka do włosów łamliwych z rozdwojonymi końcówkami - mi nie obciąża, ładnie pachnie, narazie więcej efektów nie widzę, kupiłam skuszona kosmetykiem do prostowania który ładnie mi wygładza mi włosy i chroni przed UV, oraz jedwabiem z tej firmy.

RADICAL suchy szampon - jest to pierwszy kosmetyk z tej serii w mojej kosmetyczce, uwielbiam inne kosmetyki Radical więc jak go zobaczyłam, od razu kupiłam, nigdy nie stosowałam suchych szamponów ale moim zdaniem ten jest bardzo dobry, ładnie unosi włosy. Trzeba go porządnie wyczesać z dala od czarnego ubrania i najlepiej nad wanną, sypie się biały pył, ale nie pozostaje na włosach. Na razie nie mogę o nim powiedzieć nic więcej, poniżej wrzucam skład (zielony), jest prosty - co mi się podoba


Nectar of Nature - szampon odżywczy z masłem orzechowym i mango, pięknie pachnie, ale czuję że to będzie porażka, skład jest okropny.. ale skusiłam się za 4 złote. Najwyżej zużyję jako płyn do kąpieli.
Skład również poniżej:


 Oraz takie sobie oto inne zdobycze ostatniego tygodnia... Mamuniu.. po co mi kolejne lakiery?


Kępki medium Ardell kupiłam z polecenia koleżanki z bloga Makijażowo http://makijazzowo.blogspot.com/
 u sprzedawcy MARKOS http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=23317962 na allegro.
I się nie zawiodłam, bardzo polecam tego sprzedawcę!




3 komentarze:

  1. bardzo zacne nowości:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazwyczaj bez dodatków utwardzających typu żel, hybryda ciężko wyhodować tak długie i jednolite paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda lub pojedyncze warstwy zw. zelu przy uzupelnianiu bo mi szkoda hybryd - ale nie uzywam kolorowych

      Usuń

Pamiętaj zanim wstawisz mi Komentarz. Mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Pozdrawiam Cieplutko i dziękuję Ci za Komentarz.