piątek, 28 września 2012

Graficzna inspiracja

Zaczęłam nowy rozdział, studia kosmetologiczne, rzuciłam dotychczasowe zapędy medyczno weterynaryjne. Od dawna kusił mnie kanał na YT, ale nie mam odwagi. Chciałabym w tym miejscu podziękować dziewczynom które regularnie ogladam, Maxineczce, KatOsu, Marcie G. i paru innym.
Na co dzień zajmuję się zwierzakami - hodowlą kotów orientalnych i syjamskich oraz szczurków, fotografią, robieniem biżuterii oraz makijażem i paznokciami.
Wszystko co robię, robię z pasji. Nie kończyłam kursów ani szkoły w tych kierunkach
Zaczynam bloga od jak myślę mojego najlepszego dzieła. Mam nadzieję że coraz dalej będzie lepiej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj zanim wstawisz mi Komentarz. Mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Pozdrawiam Cieplutko i dziękuję Ci za Komentarz.