środa, 17 lipca 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award, jest mi bardzo miło i dziękuję za nominację od http://evelina15allforher.blogspot.com/2013/07/kolejna-nominacja.html



 ,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”





Odpowiedzi:

1. Jaki masz obecnie kolor włosów? 
  • BRĄZOWY
2. Czy jesteś zadowolona ze swojego wyglądu wewnętrznego i zewnętrznego? 
  • W SUMIE TAK
3. Twój ulubiony kosmetyk to? 
  • NIC NIE PRZYCHODZI MI NA MYŚL JAKO PIERWSZE - CHYBA MOJA ULUBIONA MASKARA, BO TEGO PRĘDKO NIE ZAMIERZAM ZMIENIAĆ
4.  Jaki film ostatnio obejrzałaś i jak go oceniasz w skali 1-10?
  •  TRANS - WŁAŚNIE SKOŃCZYŁAM OGLĄDAĆ - 9/10 - POLECAM
5. Ulubione pomieszczenie w Twoim domu to? 
  • ŁAZIENKA I ŁÓZKO ;p
6. Zajęcie, które sprawia Ci przyjemność?
  • OPIEKA NAD ZWIERZĘTAMI, POMOC IM
7. Ile masz lat? 
  • 23
8. Jaki jest Twój cel życiowy? 
  • SZCZERZE? MIAŁAM PEWIEN PLAN, ALE SIĘ SCHRZANIŁ, A MOŻE DOPIERO ZACZYNA SIĘ ROZWIJAĆ, ROBIĆ TO CO LUBIĘ I BYĆ W TYM DOSKONAŁA W SWOIM MNIEMANIU
9. Jesteś singielką czy może w związku?
  • ROZWÓDKĄ - MAM NADZIEJĘ OD LISTOPADA - CHYBA W ZWIĄZKU, ALE ZDANIE MI SIĘ ZMIENIA ZALEŻNIE OD CYKLU I PORY ROKU :p
10. Wymarzone miejsce na wakacje?
  • BORA BORA, FLORIANOPOLIS, ALBO PRZYNAJMNIEJ CHORWACJA.. TYLKO ŻE JA MAM ZWIERZAKOWO W DOMU KTÓREGO NIE MOGĘ ZOSTAWIĆ.. WIĘC JEDYNA MOŻLIWOŚĆ KTÓRA MUSI BYC WYMARZONYMI WAKACJAMI TO SPRZĄTANIE KUWET.
11. Wanna czy prysznic? 
  • PYTAAANIE! WANNA!

Nominuję:
http://lllilian.blogspot.com

JUTRO NAD TYM SIĄDĘ, I NAD PYTANKAMI TEŻ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj zanim wstawisz mi Komentarz. Mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Pozdrawiam Cieplutko i dziękuję Ci za Komentarz.