piątek, 26 października 2012

Zielony Pinked Up






Makijaż był pomysłem do bluzki w stylu dawnych amerykańskich kobiet, na dzisiejszą rocznicową kolację.   Pierwszy raz wyszła mi twarz jaśniejsza od szyi.. chyba zmieniam kolory na zimę. Mam nadzieję że do 16:00 się utleni trochę na ciemno.

Makijaż wykonałam:
Paletą 120/60 cieni
Elinerem Bobbi Brown
Kredką do ust Catrice 080 i Miss Sporty 005
Szminką do ust Oriflame Colour Attraction - Golden Red 12130
Podkładem Lirene City Matt - beige 207 i Rimmel Stay Matte - 100 ivory
Pudrem Manhattan Soft Compact Powder - beige 3
Bronzerem L'oreal Glam Bronze 101
Blush Sleek, Rose Gold 926

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj zanim wstawisz mi Komentarz. Mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Pozdrawiam Cieplutko i dziękuję Ci za Komentarz.