sobota, 29 września 2012

Wrzesień - zakupy

Moje zakupy wrześniowe w Naturze.

  • Nivea For Man, szampon strong and power
  • Nivea & Oil, melonowy płyn do mycia ciała z oliwką
kupiłam z polecenia koleżanki, więc nie wiem jakie są i jak się sprawdzaja, w każdym razie kończyły się w moim domu więc się zdecydowałam na nie.
  •  Pędzelki  Catrice 
 pędzelek C. do pudru to nowość w moim domu, za to Smokey eyes już mam, jak i wiele innych, i wszystkie z Catrice bardzo lubię.

  • Pędzelki Essence
wypróbuję, kupiłam ze względu na cenę i włosie jakie mi pasowało a potrzebowałam kilka nowych.

  • Gąbeczki do podkładu
przydają się.


  • Essence Maximum Definition, tusz do rzęs
to mój ulubiony tusz do rzęs, tańszy i łatwiej dostępny zamiennik WONDER LASH z ORIFLAME który z całego serca polecam.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj zanim wstawisz mi Komentarz. Mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Pozdrawiam Cieplutko i dziękuję Ci za Komentarz.