niedziela, 30 września 2012

Moja wyprzedaż/wymianka akt. 19.07.2013


OCZYWIŚCIE CHĘTNIE WYMIANKA
CZĘŚĆ UŻYWANA - CZĘŚĆ ZUPEŁNIE NOWA


NOWA paleta Oriflame - stara dla oglądu jak wygląda w środku, zapakowana, nie otwierana - 20zł


NOWA mascara- niestety zabrudzona klejem bo otwierana żeby zobaczyć jaka jest w niej szczoteczka, można zmyć na swoją odpowiedzialność. - 17zł
Liner fioletowy essence 
Liner granatowy essence
Liner granatowy Golden Rose - nie mam na zdjęciu - nowy
Liner złoty secret - praktycznie nowy
Liner srebrny secret - praktycznie nowy
Tusz Golden Rose - na wykończeniu
Tusz oriflame CAŁY - uwaga ZIELONY! - 10zł
Błyszczyk lovely, raz użyty - 7zł
Błyszczyk No Name, jest go sporo

Cienie oriflame - 5z/szt

Cienie SENSIQUE - 3zł/szt

Cienie oriflame - 6zł/szt

Paleta na wkłady inglot - nie wiem ile kosztuje, widziałam używane po 15zł - cena do ustalenia

Maseczki i mleczko Oriflame - znudziły mi się, jest wszystkiego po połowie

Kredki oriflame - użycie jak widać, zostały: od góry: 1,4,6,

Kredka do brwi, grafitowa.

Próbki shiseido i isadora 
Korektor pod oczy Ori. - prawie nie używany

Kuleczki Vollare - za ciemne dla mnie.. w ogole baardzo ciemne 
 Podkład Max Factor Miracle Touch Golden 75 - dla mnie za ciemny

Wody toaletowe
Ori. ICE 

 Ori air
 Madonna 
 Puma - ORYGINALNA Z GALERII CENTRUM Z SEPHORY - 35zł
Tommy HILFIGER Girl - oryginalne ze strefy lotniska - cena do ustalenia

Krem pod oczy Ori, prawie cały
 Algowe serum Ori. 

Samoopalasz Sun Sephora, końcówka, wymienię lub oddam
Mgiełka do ciała Sun - małe opakowanie

 Samoopalacz DAX

Pomadki
Avon - oddam
Ori petal  - swachowana
Ori ceanberry suede - swachowana
Nivea z połyskiem różowym 

 Delikatna zimny fiolet no name
 Vipera 16 - perłowy nude 

Ori Feminelle

NOWE - cienie w kremie

Próbki
mam też praktycznie wszystkie próbki Oriflame bo byłam konsultantką

Mikrodermabrazja ORIFLAME - białej sporo, pomarańczowego malutko, ale może ktoś chce wyprobować


NOWE
błyszczyk Ori GG z wykręcaniem w pędzelku - 25zł
Kredka zielona z rozcieraczem - mam drugą - kredka super - rozcieracza nie używam - 15zł
Krem do twarzy GRAPES Ori. - 12zł
Kremik tender care ori. - 9zł
Pomadka MIĘTOWA, cudownie nawilża, mam ich cały zestaw - 8zł

NOWE
Peeling w kremie algowy Ori - 30zł
Balsam żelowy do stóp - 10zł
Woda precious - cena do ustalenia
woda Misso - cena do ustalenia
Woda enigma - cena do ustalenia

Nowy zestaw - 15zł

Lakiery:




Próbki oriflame



Kosmetyki można odebrać w Warszawie - lub wysyłka.


2 komentarze:

  1. Hej! Może byłabyś zainteresowana jakąś biżuterią ode mnie za lakier Sally Hansen? :)

    http://majowepaznokciowelove.blogspot.com/p/wymiana.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, sama robię biżuterię, ale mogę go sprzedać ew. wymienić na jakieś ciekawe kosmetyki.

      Usuń

Pamiętaj zanim wstawisz mi Komentarz. Mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Pozdrawiam Cieplutko i dziękuję Ci za Komentarz.